آیت الله احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به تحویل تجهیزات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا اظهار داشت : تاکنون ۴ محموله به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی خریداری و تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شد. 
وی، با اشاره به راه اندازی پویش نفس برای مشارکت فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعیین پویش نفس، فعالان اقتصادی با همکاری اتاق بازرگانی فعالیت‌های خود را در مشارکت با جبهه سلامت آغاز کردند.
وی با بیان اینکه مقداری از تجهیزات و امکانات مورد نیاز کادر درمانی و پرستاری استان از سوی اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی تامین می‌شود، گفت: در این راستا محموله‌های مختلف وارداتی و خرید داخلی تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.
 رییس اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی چهارمحال و بختیاری، ارزش محموله چهارم  تامین نیازمندی‌های کادر درمانی و پرستاری در راستای  مقابله با ویروس کرونا را یک میلیارد ریال  عنوان کرد  و افزود: این محموله شامل ترمومتر و دستکش معاینه است.
وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری  تا شکست کامل ویروس کرونا در کنار کادر درمانی و جبهه سلامت قرار دارد و بخشی از نیازمند  سلامت به اقلام بهداشتی را تامین می‌کند.

به گزارش ایرنا ،در سه مرحله قبل نیز اتاق بازرگانی  اقلام تجهیزات  پزشکی از جمله سرپوش، دستکش جراحی، عینک، دستگاه الکتروشک، ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی)، دستگاه احیا، مانیتور و پایه مانیتور به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی اهدا کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.