به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در پی درگذشت یار دیرین امام راحل، آیت‌الله ابراهیم امینی، نماینده استان در دوره‌های اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری، پیام تسلیتی را صادر کرد.

در پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:رحلت اندوهبار فقیه عالیقدر، مجاهد نستوه و پارسا حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی رضوان‌الله تعالی علیه، از یاوران دیرین امام و رهبری موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.

در این پیام آمده است: اعتدال و عدالت  و ساده‌زیستی مثال‌زدنی به همراه خداباوری و ثبات قدم و صفای باطن از صفات ارزشمند آن فقید سعید بود. 

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرده است: این فقیه عالی‌قدر  از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و از  شخصیت‌های‌ گرانقدر و دارای تراز ممتاز در میان علما بودند، که در سراسر عمر پربرکت خویش به نشر علوم اسلامی و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام اهتمام  ورزیدند.

عباسی تاکید کرده است:خدای متعال ایشان را با اولیاء خویش محشور دارد و او را در جوار الطاف خویش میهمان کرامت خود گرداند و اینجانب این ضایعه را به خانواده عزیز و بزرگوار ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و در این ماه رحمت و کرامت علو درجات ایشان را از خدای متعال مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله ابراهیم امینی پس از یک دوره بیماری عصر جمعه پنجم اردی‌بهشت در قم به ملکوت اعلی پیوست.

آیت‌الله ابراهیم امینی نجف‌آبادی(متولد ۱۳۰۴ش) نائب رئیس اسبق مجلس خبرگان رهبری، عضو برجسته جامعه مدرسین قم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه قم تا سال ۱۳۸۴ و از شاگردان برجسته آیت‌الله بروجردی، امام خمینی و علامه طباطبایی بوده است.

وی ۳ دوره به عنوان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان حضور داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.