الله‌کرم نصیری شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بازنگری آیین‌نامه و دستورالعمل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همکاری دبیرخانه، دفتر جذب حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گیرد.
وی افزود: با بازنگری بازنگری آیین‌نامه و دستورالعمل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکل بسیاری از تولیدکنندگان در بانک و یا دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان رفع خواهد شد.
نصیری تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری علت اجرایی نشدن،‌ طولانی شدن و یا کندی در اجرای برخی مصوبات این کارگروه را آسیب‌شناسی و نتیجه آن را به اعضا ارایه دهد.
وی یادآور شد: هم‌اینک مشکل تولیدکنندگان با امور مالیاتی، بیمه،‌ بانک‌های عامل و برخی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امور تولیدی از مهمترین مشکلات مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.
نصیری اظهار داشت: مسوولان و مدیران چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکلات مربوط به حوزه تولید استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همکاری، ‌همراهی و ‌تعامل لازم را دارند.
به گزارش ایرنا، اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در این نشست مشکلات مربوط به ۶ واحد تولیدی را بررسی و راهکارهای رفع این مشکلات را ارایه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.