مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جمع مردم شهر فرادنبه شهرستان بروجن اظهار داشت: مسئولان استانی و کشور تمام تلاش خود را برای رفع مشکل کم‌آبی مردم به کار گرفته‌اند و امید می‌رود با راهکارهای کوتاه مدت و بلندمدت در این راستا اقدامات عملی بیشتری برداشته شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا،علیرضا طباطبایی افزود: برای رفع مشکل کم‌آبی شهرستان بروجن سه راهکار ارائه شده است که حفر چاه در سریع‌ترین زمان ممکن، تکمیل لوله‌گذاری طرح بن به بروجن و انتقال آب از مناطق دیگر استان به این منطقه و تسریع در بهره‌برداری طرح انتقال آب بن به بروجن سه راهکار اضطراری، کوتاه و بلندمدت رفع این مشکل است.

مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به دغدغه مردم این منطقه مبنی بر بی‌کیفیتی آب شرب، افزود: آب به دلیل فرسودگی شبکه با رسوباتی همراه است اما این به معنای ناسالم بودن آب نیست و مردم از نظر سلامت آب نگران نباشند.

طباطبایی تصریح کرد: کیفیت و سلامت آب از خطوط قرمز وزارت نیرو است از همین رو مردم اطمینان داشته باشند آب مصرفی آنها در همه نقاط کشور سالم است.

وی، تعویض شبکه‌های توزیع آب را نیازمند اعتبار قابل توجه دانست و اظهار داشت: برای رفع این مشکل اولویت‌بندی شده و بزودی با تامین اعتبار بخشی از لوله‌های فرسوده شهر فرادنبه تعویض می‌شود.

طباطبایی احداث شبکه فاضلاب در استان چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به مصرف پساب فاضلاب در صنعت فولاد ایجاد فاضلاب در شهرهای نزدیک به فولاد سفیددشت از جمله فرادنبه را در دستورکار خود قرار داده‌ایم.

به گزارش ایرنا، در بازدید میدانی روز جمعه مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مشکلات تامین آب شرب شهرهای سفیددشت، فرادنبه، بروجن، و بلداجی بررسی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.