کوروش بیگدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: پیش از این تمدید، آخرین فرصت استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش مالیاتی تا پایان مهر سال‌جاری اعلام شده بود.

وی افزود: در سال‌جاری بخشنامه‌ای از سوی دولت صادر شد که براساس آن تمامی مؤدیان مالیاتی تا پایان مهر می‌بایست اصل مالیات معوقه خود را پرداخت کنند.

بیگدلی تصریح کرد: در این صورت، مؤدیان مالیاتی می‌توانند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم قابل بخشش برخوردار شوند.

وی یادآور شد: به علت استقبال گسترده از این طرح در کشور این طرح تا چهارم آبانماه جاری تمدید شد.

بیگدلی اظهار داشت: فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری به منظور بهره‌مندی از این فرصت طلایی اقدام لازم را در مدت تمدید شده انجام دهند.

به گزارش ایرنا، اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست امسال ۴۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مناطق عشایری استان پرداخت کرد.

از این مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال به شهرداری‌ها، ۱۱۰ میلیارد ریال به دهیاری‌ها و ۲۰ میلیارد ریال به مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

عوارض یکی از درآمدهای پاک و پایدار دولت‌ها به شمار می‌رود.

سازمان امور مالیاتی کشور گرفتن مالیات از افراد با درآمد بالا و توزیع آن بین مردم کم درآمد را با هدف اجرای عدالت اجتماعی انجام می‌دهد.

اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر در نامگذاری خیابان‌ها، میدان‌ها و معابر شهری استان بنام "مالیات" رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.