اقبال عباسی روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات این استان که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات برگزار شد، افزود: مردم این استان همواره و در همه صحنه‌های مهم و تعیین کننده حضور پررنگی داشته اند و در این دوره از انتخابات نیز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، صحنه افتخارآمیزی از همراهی خود با نظام را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: در این استان اگر چه شاهد تنوع قومیتی هستیم اما این موضوع هیچگاه در روند رقابت سالم بین داوطلبان و بی‌طرفی مجریان برگزاری انتخابات خدشه‌ای وارد نکرده است و تلاش می‌شود در این دوره نیز با توجه جدی به دو اصل سلامت و امنیت انتخابات بتوان رسالت خود را به خوبی ایفا کنیم.

عباسی، برنامه‌ریزی، ایجاد هماهنگی، پیگیری امور و نظارت و ارزیابی را ۴ وظیفه محوری اعضای ستاد انتخابات برشمرد و تصریح کرد: با ایجاد آمادگی و پیش‌بینی تدابیر لازم، شرایط را تحت کنترل و مدیریت خود قرار داده‌ایم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم، تامین امکانات و تجهیزات در شهرستان‌های استان در حال انجام است و با توجه به کوهستانی و سخت‌گذر بودن برخی مناطق استان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتری نظیر بالگرد هستیم.

به گزارش ایرنا، در این جلسه برخی از اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران حوزه‌های انتخابیه استان گزارشی در خصوص وضعیت امکانات و تجهیزات و فضای سیاسی این شهرستان‌ها ارائه دادند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که بر این اساس زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته تعیین شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.