به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انجام آسیب‌شناسی از جلسات و مصوبات این شورا در دستور کار دبیرخانه قرار گیرد.

وی افزود: ترویج آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی در دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی پیگیری و اجرایی شود.

نکونام تصریح کرد: آموزش و پرورش از اهمیت بسزایی برخوردار است و برای موفقیت در تحقق اهداف تعریف شده آن باید از توان مسئولان، والدین دانش‌آموزان و قشرهای مختلف مردمی بهره‌گیری لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: آموزگاران و فعالان حوزه آموزش و پرورش از ورود و نفوذ فرهنگ‌های بیگانه در جامعه جلوگیری و تعالیم دینی در کلاس‌های در را تقویت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان باید هر چه سریع‌تر تهیه و تدوین شود.

وی گفت:‌ حفظ و انتقال تمامی لحظات دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده از مهمترین نیازها و اولویت‌های کشور و جامعه است.

نکونام تاکید کرد:‌ دوران دفاع مقدس را نمی‌توان با هیچکدام از جنگ‌های کشور در دوران مختلف مقاسه کرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های بعدی از مهمترین برنامه‌های مسئولان فرهنگی در سطح ملی و استانی به شمار می‌رود به همین علت تهیه و تدوین دانشنامه و تسریع در روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ساخت باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

‌چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا هراتی مطلق امام جمعه بروجن و تعدادی از مدیران کل فعالیت‌های خود در حوزه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های تابعه را ارائه کردند.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.