به گزارش ایرنا، مسعود ملکی روز چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: متاسفانه پیمانکار این قطعه از جاده کم‌کار است و مشکلات کُندی اجرای آن تنها مربوط به تملک زمین‌ها نیست.

وی افزود: بیش‌از ۱.۵ ماه از آزادسازی یک‌هزار و ۲۵۰ متر از ورودی و خروجی سفیددشت به سمت شهرکرد و بروجن می‌گذرد اما این در حالی است که پیمانکار برای فعالیت در این قسمت تاکنون اقدامی نکرده است.

ملکی تصریح کرد: در سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری و بازدید از جاده شهرکرد – بروجن و لردگان – خوزستان در محل قطعه سفیددشت، پیمانکار این قطعه برای تکمیل و بهره‌برداری از آن تا پایان آبان امسال اعلام آمادگی کرد.

وی یادآور شد: این در حالی است که اکنون پیمانکار اراده‌ای برای تسریع در روند اجرایی این طرح ندارد و وعده خود مبنی بر تکمیل و بهره‌برداری از قطعه شهرکرد – بروجن تا پایان آبان امسال را قبول ندارد.

فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: در روز سفر دکتر نوبخت به چهارمحال و بختیاری تعداد زیادی دستگاه‌های راهسازی و ماشین‌آلات در جاده شهرکرد – بروجن و لردگان – خوزستان در محل قطعه سفیددشت مستقر بود.

ملکی گفت: این در حالی است که هم‌اینک دستگاه‌های راهسازی و ماشین‌آلات در این قطعه موجود نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این رابطه گفت: پیمانکار این قطعه مطالباتی دارد اما قول داده که از عصر امروز چهارشنبه کارگاه خود را دوباره فعال کند.

داریوش حسینی تاکید کرد: البته قطعه دیگر جاده شهرکرد – بروجن و لردگان – خوزستان در محل امام قیس که در اختیار پیمانکار دیگری قرار دارد هم‌اینک فعال و آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری کامل از جاده شهرکرد – بروجن و لردگان – خوزستان از مهمترین اولویت‌های مسئولان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر اخیر خود به چهارمحال و بختیاری برای تملک زمین‌های واقع در ۲ قطعه از جاده شهرکرد – بروجن و لردگان – خوزستان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.