سرپرست تیم فوتسال دریژنو فرخشهر چهارمحال و بختیاری می‌گوید: این تیم بدون هیچ حامی در مسابقات لیگ برتر حضور دارد و در برابر تیم‌هایی که حامی مالی قدرتمندی دارند بازیهای قابل قبولی دارد.

لیلا بریانیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم فوتسال فرخشهر با بازیکنان بومی در این مسابقات حضور دارد در حالی که برخی از تیم‌ها بانوان قدر و توانمندی را در خدمت گرفتهاند.

به گفته وی، تیم فوتسال بانوان فرخشهر در زمین خود هم بازی نمی‌کند بلکه مسابقات این تیم در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار می‌شود و این تیم چه میزبان باشد چه مهمان، در طول لیگ همچنان مهمان خواهد بود.

وی گفت : اگر تیم فوتسال بانوان فرخشهر یک حامی مالی قدرتمند داشته باشد بازی‌های این تیم در لیگ برتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و بازیکنان این تیم با انگیزه بسیار بالایی در مسابقات شرکت می‌کنند. 

سرپرست تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر در خصوص داوری این دوره از لیگ برتر گفت : هم تیم‌های برنده و هم تیم های بازنده به داوری ایراد می‌گیرند و در حالی که داوری فوتسال بانوان می تواند علمی ترین و جامعتر در این رقابت ها حضور داشته باشد.

بریانیان در خصوص اینکه تیم فوتسال بانوان فرخشهر در لیگ برتر باقی می‌ماند یا خیر نیز گفت: این تیم سال گذشته نیز در نیم فصل دوم رقابتها توانست نتایج لازم را بگیرد و امسال نیز در بازی های دوره برگشت این تیم خود را اثبات خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال بانوان در ۵ بازی خود در لیگ برتر ۵ شکست را در کارنامه این فصل خود ثبت کرده است و هفته آینده باید به مصاف سایپا برود.

تیم فوتسال بانوان فرخشهر نیز سال گذشته در لیگ برتر در رتبه نهم قرار گرفت و در لیگ برتر باقی ماند.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.