به گزارش روز شنبه ایرنا، در حالی فدارسیون بسکتبال ایران اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی جوانان برای شرکت در اردوی تهران را اعلام کرده است که نام هیچ کدام از بازیکنان چهارمحال و بختیاری در بین تیم ملی به چشم نمی خورد.

در این اردو تنها نام سینا اسفندیارپور به عنوان آنالیزور از چهارمحال و بختیاری در بین کادر تیم ملی جوانان ایران به چشم می خورد.

این در حالی است که در سالهای گذشته همواره از چهارمحال و بختیاری یکی دو نفر عضو تیم ملی جوانان ایران در رقابت های بین المللی بوده اند.

از همین استان، جوانانی مانند بهنام یخچالی ، محمد جمشیدی و رسول مظفری، به تیم ملی بزرگسالان رسیده اند که اکنون اسلکه اصلی تیم بزرگسالان ایران را تشکیل می دهند.

با توجه به اسامی بازیکنان اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال برای شرکت در اردوی تیم جوانان و نام باشگاه های آنان ، به نظر می رسد نداشتن تیم در لیگ برتری یکی از دلایل ندیده شدن بازیکنان مستعد جوان چهارمحال و بختیاری است.

محمود مشحون رئیس سابق فدراسیون بسکتبال همواره از چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از قطب های اصلی پرورش استعدادهای بسکتبال ایران یاد می کرد و همیشه یکی دو بازیکن در تیم های رده های مختلف از این حضور داشت.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمنت بین المللی تایلند از ۱۰ شهریور در تالار بسکتبال آغاز می شود.

اردوی آمادگی تیم ملی جوانان ۲۰۲۰ از بعدازظهر روز یکشنبه دهم تا چهارشنبه بیستم شهریورماه جهت اعزام به مسابقات بین المللی کشور تایلند در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

اکنون ۳ بازیکنان از چهارمحال و بختیاری در تیم ملی بزرگسالان ایران عضویت دارند.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.