به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود :مقاومت‌ مردم  لبنان و فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس باعث شده رژیم صهیونسیتی روز به روز ضعیف‌تر شود و تحقق وعده مقام معظم رهبری برای نماز خواندن در بیت‌المقدس روز به روز محقق تر شود.

وی با اشاره به لزوم مقاومت در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد: تحریم ها و محدودیت ها باید تبدیل به فرصت شود و با دانش و بصیرت انقلابی می تواند زمینه های مقاومت در برابر دشمنان را تقویت کرد.

نکونام، تقویت بنیه علمی نخبگان از سوی دولت را ضروری دانست و گفت :دستاوردها و موفقیت های جوانان در عرصه های مختلف علمی ، غنی‌سازی اورانیوم و صادرات بنزین در این شرایط سخت تحریم از بسیار با اهمیت است و دولت زمینه حمایت از نخبگان در این عرصه ها را فراهم کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان گفت:عید قربانی  گذشتن از همه خواسته های هوای نفسانی است و باید سبک زندگی را براساس رضایت خدا طراحی کرد.

نکونام به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و بیان کرد: صنایع کوچک و بزرگ را حمایت کرد و در این استان بنیاد برکت کارهای بزرگی از جمله ایجاد سرمایه گذاری در صنایع و زیرساخت ها انجام داده است.

خطیب جمعه شهرکرد با تسلیت سالروز شهادت امام باقر (ع) افزود: امام باقر(ع) خدمات ارزنده ای را برای ترویج اسلام ناب محمدی انجام دادند .

۲۰۹۷
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.