به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز جمعه با صدور پیامی که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا مرکز شهرکرد قرار گرفت ، فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان بخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.
در این پیام آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است.
در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان، دینداری و مجاهدت ملت قهرمان ایران است.
این پیام افزوده است: در چنین روز پرفروغی، خرمشهر که پس از 35 روز پایداری و از خودگذشتگی، به اشغال دشمن متجاوز در آمده بود، سرانجام با خلق حماسه های جاودانه و جانفشانی های فراموش ناشدنی رزمندگان غیور اسلام آزاد شد تا بدین سان اقتدار اراده ملی و دینی در نبرد با دشمن متجاوز و اشغالگر در آیینه تاریخ بازنمایی شود و جهانیان بدانند و ایمان بیاورند که عصرکشورگشایی، استیلاجویی و غلبه بر ملت های جهان به پایان رسیده است.
عباسی تاکید کرده است: اینجانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه و باصلابت استان چهار محال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض کرده و برای همگان توفیق روز افزون ،عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا، همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر ، بیش از 700عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.