به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، پیشتر جمعیت ورزشکاران بیمه شده این استان بیش از 48هزار تا 60 هزار نفر عنوان شده بود.
حمید کریمی در ' کارگاه نظارت بر سلامت اماکن ورزشی' افزود: امید است، با حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی به چشم انداز 90 هزار ورزشکار سازمان یافته به عنوان یکی از شاخص های توسعه ورزش در سال جاری دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سلامت جامعه ورزش در گرو نظارت مستمر بر فعالیت باشگاه های ورزشی است.
به گفته وی، با توجه به لزوم حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و رسیدن به ورزش سالم، باید نظارت مستمر بر فعالیت های باشگاه های ورزشی بیشتر شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: نقش هیات پزشکی ورزشی به عنوان حمایت کننده سایر رشته های ورزشی باید نقش پررنگ تری در حوزه نظارت و بررسی باشگاه ها داشته باشد.
وی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی 550 دیدار از باشگاه ها را در سال گذشته انجام داده است، خاطر نشان کرد: ستاد نظارت علاوه بر انجام بازرسی، پیگیری نتایج و تحلیل وضعیت موجود را با استفاده از ابزار و روش های الکترونیک به صورت مداوم در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
کریمی، آموزش را یکی از مهمترین اهداف اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و یادآور شد: در سال گذشته 417 دوره آموزشی در چهارمحال وبختیاری توسط واحد آموزش این اداره کل برگزار شد و بالا بردن سطح کیفیت و بهینه سازی این دوره ها هدف سال پیش رو است.
دبیرشورای عالی ورزش استان بر لزوم فعالیت بیشتر حوزه آموزش، به روز رسانی علم مربیان، فعالیت تخصصی در حوزه سلامت باشگاه ها در هیات پزشکی تاکید و خواستار برنامه ریزی واحد بازرسی، امور باشگاه ها و هیات برای مبارزه جدی با پدیده شوم دوپینگ شد.
به گزارش ایرنا، ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در برخی از رشته ها از جمله بسکتبال، دوومیدانی، قایقرانی ، تیراندازی با کمان، ووشو ، والیبال نشسته و ورزشهای رزمی دیگر صاحب عنوان های ملی و بین المللی هستند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.