علی کاظمی باباحیدری روز یکشنبه پس از نشست مشترک فرمانداران چهار شهرستان حوزه انتخابیه با مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود :این مسیر می تواند به دلیل قرار گرفتن در یکی از مناطق بکر استان یکی از مسیرهای ترانزیتی و گردشگری استان تبدیل شود.
کاظمی بیانی داشت : برای تکمیل و بهره برداری تونل زره در چهارمحال و بختیاری نیز امسال 150میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
به گفته وی، یکی از مطالبات مردم ایجاد، توسعه و تکمیل جاده اردل به دستناء در شهرستان کیار است که این مسیر با احداث تونل ایجاد خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : بهسازی و گسترش جاده های مسیر شهرستان اردل ، مسیر گورمیزه ، تونل چری و هونی ، محور شلمزار به شهرکرد ، تونل زره ، امیرآباد ، باباحیدر به کوهرنگ ، دشتک به آلیکوه ، میانکوه به اردل ، نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و اعتبارات لازم برای این طرحها اختصاص یافت.
کاظمی اظهار داشت : به منظور بهسازی مسیرهای شهرستان کوهرنگ نیز استقرار دو کارخانه آسفالت در این شهرستان در حال اجرا شدن است.
وی تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از فرهنگسراهای نیمه تمام در این چهار شهرستان، ساختمان فرمانداری کوهرنگ، خانه بوکس جونقان و تعدادی از طرحهای عمرانی دیگر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعتبار لازم از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اختصاص یابد.
کاظمی یادآور شد: بودجه عمرانی بخش راه و مسکن چهارمحال و بختیاری امسال 300درصد رشد داشته است و زمینه لازم برای تکمیل طرحهای زیربنایی استان را فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 947هزار نفر در 10 شهرستان است که بخشی از راه های این استان به خوزستان و اصفهان منتهی می شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.