حسن الهی روز شنبه در پی واژگون شدن یک قایق رفتینگ بدون مجوز در زاینده رود به خبرنگار ایرنا افزود: این ممنوعیت از امروز شنبه 21 اردبیشهت ماه آغاز و تا رفع شدن مشکل و کمبودها در منطقه ادامه دارد.
وی گفت: این ممنوعیت به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی، خطر جانی برای مسافران، عدم اخذ مجوز از مراجع قضائی، نبود نجات غریق در طول رودخانه و عدم وجود دستگاه متولی و ناظر اجرا شده است.
وی با تاکید بر اینکه تا زمان رفع این مشکل هرگونه فعالیت ورزشی و تفریحی رفتینگ در این شهرستان ممنوع است، اظهار داشت: ادامه فعالیت باشگاه داران در صورتی امکان پذیر است که این اصول رعایت شود.
به گزارش ایرنا، یک قایق رفتینگ روز گذشته (جمعه) در آب های خروشان رودخانه زاینده رود واقع در 100 متری پل تاریخی زمانخان سامان با سه سرنشین واژگون و یک تن مصدوم شد، این شهرستان بطور میانگین در هفته میزبان یکهزار علاقمند به ورزش رفتینگ است.
چهارمحال و بختیاری در زمینه گردشگری ورزشی از جمله رفتینگ، بانی جامپینگ، پاراگلایدر و صخره نوری که در گروه ورزش های مهیج قرار دارد، قابلیت های منحصر به فردی دارد و این استان برای نخستین بار در کشور محل اجرای رفتینگ قرار گرفت.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.