محمود کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداران، محور ارتباطی روستاهای دوازده امام و سرچاه دهستان پشتکوه بخش مرکزی و جاده روستاهای چلو، سرمور، ممسنی، لیرابی، نوترکی، عزیزآباد سفلی، عزیزآباد علیا، آبسرده و شوراب دهستان دیناران بخش مرکزی با مرکز شهرستان اردل وصل و تردد در آن جاری شده است.
وی افزود: عملیات تکمیلی برای اصلاح این نقطه حادثه خیز، تعریض جاده و حذف پیچ خطرناک در این مکان ادامه دارد.
کیانی توصیه کرد: مردم و مسافرانی که قصد عبور از این محور ارتباطی را دارند با احتیاط و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده در طول مسیر، نزدیک و محل کارگاه اقدام به تردد و رانندگی کنند تا حادثه ای رخ ندهد.
به گزارش ایرنا، ارتباط زمینی اردل با 11 روستا روز چهارشنبه بر اثر ریزش کوه ناشی از بارندگی های اخیر قطع شد که مسیرهای جایگزین روستاهای اَرجُل - کاوند - بالد- هفت تیران-شهر اردل و یا روستاهای قراب- بان دره- رستم آباد -شهر کاج - اردل برای مسافران مشخص شده بود.
بدنبال بارش های سیل آسا و وزش باد شدید اخیر در چهارمحال و بختیاری به بسیاری مناطق استان از جمله شهرستان اردل مانند 590 واحد مسکن، یک هزار و 200 هکتار زمین کشاورزی، تاسیسات شهری و روستایی، ابنیه فنی، راه های ارتباطی، مزرعه های پرورش ماهی و باغات خسارت های جدی وارد شد.
اردل در 75 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.