مرتضی زمانپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این روستا 20 خانوار زندگی می‌کنند که در حال جابه جا کردن ساکنان این روستا هستیم.
وی با بیان اینکه تاکنون خسارت های ناشی از رانش زمین مشخص نیست، اظهار داشت: بیشترین خسارت ها در حد ترک خوردگی و حرکت زمین است.
زمانپور افزود: 2 مکان برای جابه جایی خانوارهای این روستا پیش‌بینی شده است.
فرماندار شهرستان کوهرنگ از طغیان رودخانه بازفت خبر داد و گفت: جاده دسترسی 15 خانوار محله چمن گلی شهر بازفت که در کنار رودخانه ساکن بودند مسدود شده است.
زمانپور با بیان اینکه برق 2 روستای منطقه بازفت قطع شده است، گفت: میزان بارش در شهرستان کوهرنگ بیش از 65 میلیمتر و ارتفاع برف در چلگرد بالای 95 سانتیمتر است.
وی اظهار داشت: هم اکنون 16 روستای این شهرستان در معرض خطر سیل قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، 187 روستا در استان در معرض خطرات ناشی از ریزش کوه، سیل و رانش زمین قرار دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال وبختیاری نیز از اعزام 2 تیم ارزیاب و امدادی به منطقه دره شیخ علی خبر داد.
سید احمد مرتضوی افزود: براساس پیش بینی انجام شده در خصوص خطر وقوع سیلاب در استان 22 پایگاه ثابت و سیار و موقت با فعالیت 110 امدادگر و نجاتگر این جمعیت در مقابله با رخداد احتمالی سیلاب آماده باش شدند.
پیرو اخطاریه هواشناسی استان، رگبار سیل آسا، رعد و برق، بارش شدید، تگرگ، وزش باد شدید و موقتی بیش از 100 کیلومتر بر ساعت طی امروز و فردا سه شنبه در تمام نقاط استان به ویژه در کوهرنگ، اردل، لردگان، فارسان و کیار پیش بینی می شود.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.