به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در سومین روز از تعطیلات نوروزی در بازدید از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فارسان تاکید کرد: هم اینک وضعیت خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در شرایط مطلوبی قرار دارد.
وی با اشاره به روند مطلوب خدمات رسانی به مسافران نوروزی افزود: منطقه ویژه گردشگری تاریخی پیرغار در روستای ده چشمه خدمات قابل ملاحظه ای را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کند.
عباسی تصریح کرد: براساس نظر مسئولان اجرایی، مشکلاتی در زیرساخت های این منطقه وجود دارد.
وی یادآور شد: سعی می شود تا در طول سال این مشکلات در نشست های کارشناسی بررسی و راهکارهای رفع آن اجرایی شود.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در این بازدید با تعدادی از مسافران در منطقه تاریخی گردشگری پیرغار گفت و گو کرد.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری همچنین در بازدید از بیمارستان سید الشهداء (ع) فارسان اظهار داشت: ارتقای کمی و کیفی وضعیت بیمارستانی در استان جزو برنامه های اولویت دار مسئولان ارشد قرار دارد.
وی گفت: البته نیروی انسانی کادر در بیماستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمت به بیماران تلاش قابل توجهی انجام می دهند.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در این برنامه از بخش های مختلف بیمارستان سید الشهداء (ع) فارسان دیدن کرد و با اهدای گل به پزشکان، پرستاران و کارمندان این مرکز درمانی از آنان قدردانی و از بیماران عیادت کرد.
عباسی همچنین در بازدید از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری مستقر در شهرستان فارسان تاکید کرد: غرفه های متعدد این ستاد شامل جوانان جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده ای و آموزش و پرورش، خدمات مطلوب و قابل ملاحظه ای را به گردشگران ورودی به شهرستان ارائه می دهند.
وی افزود: تامین زیرساخت های گردشگری می تواند در جذب توریست های داخلی و خارجی و بدنبال آن افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تاثیرگذار باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای تحقق این هدف برنامه ریزی در راستای اجرای طرح جامع گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است.
وی یادآور شد: قرارگیری چهارمحال و بختیاری بین 2 استان صنعتی اصفهان و خوزستان و گذر محور ارتباطی فلات مرکزی به بنادر جنوب غرب و جنوب ایران از این استان، زمینه ساز پذیرش و میزبانی از مسافران نوروزی سایر استان ها خواهد بود.
عباسی در ادامه از پایگاه های خدمات رسانی به مسافران نوروزی در شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بازدید کرد و اظهار داشت: تقویت و توجه به راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی می تواند در افزایش ماندگاری مسافران تاثیرگذار باشد.
وی گفت: وجود افزون بر 30 اقامتگاه بوم گردی در چهارمحال و بختیاری این استان را به یکی از مناطق هدف گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان در شهرستان های مختلف به صورت دوره ای بازدید می کند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در سال جاری عملکرد بهتری نسبت به سال های قبل دارد.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری جاذبه های بکر و دست نخورده ای دارد که می توان با معرفی آن در سطح ملی و جهانی نسبت به جذب گردشگران بیشتر و ارتقای درآمدزایی اقدام کرد.
وی افزود: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی برای رونق در گردشگری این استان همکاری و همراهی لازم را با مسئولان بویژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، گردشگری از مهمترین زیرساخت های توسعه همه جانبه و پویا در چهارمحال و بختیاری است.
فارسان در 35 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.