به گزارش ایرنا، حسین لادانی شامگاه شنبه در آئین یادواره شهداء دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به میزبانی انجمن اسلامی این دانشگاه تاکید کرد : شهیدان مدافع حرم از جان خود مایه گذاشتند و
در این راه شهید حججی، حجت را برای تمامی موافقان و مخالفان دفاع از حریم اهل بیت (ع) تمام کرد.
وی، به تلاش های خالصانه مرزبانان و مدافعان وطن اشاره و تصریح کرد: 27 شهید حادثه تروریستی خاش به زاهدان در اوج مظلومیت، بیش از 4 سال وظیفه دفاع از وطن را در سیستان و بلوچستان بر عهده داشتند.
یادگار 8 سال دفاع مقدس و راوی این سالها اظهار داشت: رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس با خلوص نیت خود توانستند 8 سال تمام زیر نظر رهنمودهای پیامرگونه امام خمینی (ره) از جمهوری اسلامی دفاع کنند.
وی گفت : ایرانیان در دوران جنگ تحمیلی فرماندهان مقتدری مانند حاج جسین خرازی دهکردی داشتند که همواره از روح شهداء استمداد می طلبیدند.
لادانی تاکید کرد: شهید خرازی دهکردی همواره با قرآن مانوس بود و پیش از شهادتش به مدت 4 تا 5 سال تنها با یک دست تلاش های وافری را برای پاسداری از کیان اسلامی ایران انجام داد.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز گفت: این انجمن فعالیت خود را از سال 1386 زیر نظر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور آغاز کرده است.
سعید رضایی جوانمردی تصریح کرد: هم اینک 700 دانشجو در انجمن اسلامی دانشگاه های چهارمحال و بختیارسی فعالیت دارند.
وی یادآور شد: این تعداد دانشجو در واحدهای فرهنگی، سیاسی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از خانواده های شهیدان مدافع حرم چهارمحال و بختیاری و یکی از شهید مدافع امنیت مرزهای ایران در حادثه تروریستی اخیر خاش به زاهدان یونس امیری قدردانی شد.
چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.