محمدرضا عمرون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این تخلفات در دستگاه قضایی استان تشکیل پرونده شده که از این تعداد چهار پرونده مختومه و مابقی در حال رسیدگی است.
وی تصریح کرد: در خصوص عرضه مرغ منجمد هیچ تخلفی در استان شکل نگرفته و نظارت ها در این حوزه با شدت در حال انجام است.
عمرون همچنین از شناسایی یک مورد تخلف در خصوص برنچ قاچاق در استان خبر داد و گفت: این پرونده نیز از سوی مراجع قضایی در حال رسیدگی است.
به گزارش ایرنا، در خصوص نحوه هرچه بهتر عرضه گوشت منجمد در استان چهارمحال و بختیاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد در این خصوص بر تشدید نظارت ها و برخورد با افراد متخلف تاکید کرد.
عبدالرضا محمدی افزود: حفظ آرامش بازار و مردم آن هم در آستانه عید نوروز بسیار مهم و ضروری است و در این خصوص با افرادی که در بازار اخلال ایجاد می کنند به شدت برخورد می شود.
وی با بیان اینکه هم اینک نحوه توزیع گوشت منجمد قرمز در استان با اشکالاتی مواجه است، تصریح کرد: متولیان با رفع این اشکالات گوشت موجود را به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه عرضه کنند.
به گزارش ایرنا، طبق گزارش های سازمان جهادکشاورزی از زمان توزیع گوشت منجمد در کشور، یکهزار و 600 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در این استان توزیع شده و هم اینک 190 تن گوشت منجمد و 170 تن مرغ منجمد در انبارهای استان موجود است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.