مجید فرهزاد شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش برف و وقوع تندبادهای شدید در عصر روز پنجشنبه دکل 14 کیلوواتی کارون 4 به سمت تیران بر روی خطوط 63 سقوط کرد ، که باعث خارج شدن قطب پست ناغان و قطعی برق در مناطق دیناران، سرخون و شهر ناغان شد.
وی ادامه داد: به همت اکیپ های عملیاتی، این مناطق از طریق مسیرهای جایگزین به شبکه خطوط انتقال برق متصل شدند و اکنون مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
فرهزاد همچنین از شکسته شدن 49 اصله پایه در شهرهای استان و از مدار خارج شدن این پایه ها خبر داد و گفت: این حادثه در همان ساعات ابتدایی مدیریت و رفع عیب شد و هم اینک تمامی شهرهای استان به شبکه برق متصل هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش سنگین برف در کوهرنگ و نبود دسترسی کامل به برخی از مناطق سخت گذر و کوهستانی این شهرستان، افزود: هم اینک برق 7 روستا در بخش بازفت، روستای سرآقا سید و روستای بیراهگان دهستان موگویی قطع است که به محض بازگشایی مسیر این روستاها عملیات رفع عیب انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری پس از قطعی برق در برخی از نقاط استان ، بلافاصله با حضور و استقرار در شرکت برق از روند رفع عیب قطعی برق مناطق استان دیدن کرد.
طی روزهای اخیر ارتفاع برف در شهر چلگرد به یک متر و در گردنه ها و ارتفاعات شهرستان کوهرنگ به حدود 3 متر رسیده است.
عصر روز پنجشنبه نیز تندبادهای شدیدی بیشتر مناطق استان را درنوردید که در پی آن برق برخی از مناطق قطع و به برخی از ساختمان ها و تجهیزات شهری و روستایی خسارت زده شد.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.