به گزارش ایرنا، محسن مولوی روز چهارشنبه در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان شهرکرد تاکید کرد: این تعداد پرونده توسط 12 دستگاه اجرایی این شهرستان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی و اشتغال روستایی به بانک های عامل معرفی شده است.
وی افزود: برای این تعداد پرونده 930 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و یکهزار و 854 نفر اشتغالزایی در نظر گرفته شد.
مولوی تصریح کرد: از مجموع پرونده های اشتغالزایی تاکنون 200 میلیارد ریال برای 653 فقره پرونده با اشتغالزایی 795 نفر به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی یادآور شد: هم اینک 80 فقره پرونده دیگر در بانک های عامل چهارمحال و بختیاری مشغول بررسی بوده که برای این تعداد پرونده 229 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال 301 نفر پیش بینی شده است.
مولوی اظهار داشت: براساس پیش بینی های صورت گرفته، این میزان تسهیلات تا پایان سال جاری جذب و در راستای اشتغالزایی شهرستان شهرکرد هزینه خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد نیز گفت: جهاد کشاورزی برای مکاتبات دقیق محل احداث مجتمع دامپروری سودجان از توابع بخش لاران در این شهرستان اقدام کند.
محمدرضا رئیسی تاکید کرد: تهیه پیوست زیست محیطی در اجرای طرح های مختلف سرمایه گذاری باید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی باشد.
وی افزود: برای احداث مجتمع دامپروری سورشجان مرکز بخش لاران شهرستان شهرکرد نیز 3 نقطه پیشنهاد شده که جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری باید نسبت به مشخص کردن مکان نهایی اقدام لازم را انجام دهد.
رئیسی به گله مندی اهالی منطقه غرب (چالشتر، اشکفتک و مهدیه) شهرکرد از نگهداری دام در منازل برخی ساکنان این محله اشاره و تصریح کرد: پیش بینی مکانی مناسب برای راه اندازی مجتمع دامپروری در غرب شهرکرد نیز مورد توجه است.
به گزارش ایرنا، از مجموع 17 مجتمع دامپروری چهارمحال و بختیاری 9 مجتمع در شهرستان شهرکرد فعال است.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.