به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام امیرقلی جعفری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلایی امام خمینی (ره) با اشاره به حماسه تاریخی 16 آذر در دانشگاه تهران در مخالفت با سفر معاون رئیس جمهوری وقت آمریکا افزود :استکبارستیزی و مبارزه با ظلم در خون جوانان ایرانی همیشه در خروش است.
وی ، دانشگاه را یک مکان مقدس و مطهر دانست و دانشجویان با بصیریت و انقلابی را به عنوان دیدبانان و حافظ ، صیانت ازعزت، شرف و ارزشهای دینی عنوان کرد.
وی تصریح کرد: جوانان و قشر دانشجوی ایران اسلامی با الگو گرفتن از سیره حضرت سیدالشهدا(ع) برای حفظ کرامت انسانیت، استقلال و ارزشهای دین مبیبن اسلام از جان گذشته اند.
امام جمعه موقت شهرکرد، در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با بررسی مشکلات کمبود آب ، به مساله بحرانی و ممنوعه شدن برداشت آب در بیشتر دشت های مهم این خطه پرداخت و گفت: باید مسئولان و متولیان حوزه آب کشور جلوی زیادی خواهان و سودجویان را بگیرند.
وی ، با بیان اینکه عدالت باید در همه سطوح باشد، بیان کرد: حفر تونل گلاب در مسیر انحرافی زاینده رود یک طرح غیر قانونی است ، ولی برخی افراد پافشاری و اصرار بر تکمیل این طرح دارند.
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد ادامه داد: آب جزء انفال و متعلق به همه مردم است اما باید عدالت اجرا شود، برخی از مصوبات شورای عالی آب درباره استان تعطیل شده است.
حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: اگر مسئولان و وزارت نیرو در برگزای عدالت در حوزه آب این استان چاره اندیشی نکنند و تونل گلاب نهایی شود دو شهرستان بن و سامان درساحل مسیر زاینده رود چهارمحال و بختیاری دچار بحران بی آبی و تنش خواهد شد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.