به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری در پیام روز چهارشنبه اقبال عباسی آمده است: بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی هستند که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی بوضوح دید.
در ادامه این پیام تصریح شده است: راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامی افتخاراتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون به دست آورده، سهیم باشند.
در پایان پیام استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه شده است: اینجانب این هفته مقدس را به تمامی بسیجیان مدرسه عشق و به پاسداران حماسه آفرین و جانبازان و آزادگان ارزشمند و همه ملت سلحشور و شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری و به همه جوانانی که آینده میراث سبز عشق در دست آنان است، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
به گزارش ایرنا، از 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است، پنجم آذرماه به دستور امام راحل بسیج مستضعفان شکل گرفت.
هفته بسیج سال 1397 با عنوان 'بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت ، وحدت و خدمت' نامگذاری شده است
همزمان با این هفته یکهزار و 240 برنامه در استان اجرا می شود.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.