سرهنگ رحمت الله نجفی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اثر بارش باران و برف تمامی محورهای مواصلاتی استان به خصوص گردنه های شاه منصوری، چری و گوشنگلی لغزنده است.
وی، همراه داشتن زنجیر چرخ را در گردنه های استان ضروری خواند و گفت: برای تردد بهتر در این محورها رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
نجفی، از استقرار گشت های پلیس در محورهای استان به منظور افزایش ایمنی تردد خودروها در راه های ارتباطی خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد عزیمت به مناطق برفگیر استان به ویژه شهرستان کوهرنگ را دارند، نکات ایمنی را رعایت و خودروها را به زنجیز چرخ تجهیز کنند.
وی به رانندگانی که قصد عزیمت به محورهای کوهستانی این استان را دارند، توصیه کرد: هنگام عبور از گردنه های برفگیر علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
به گزارش ایرنا، گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر کوهرنگ و منطقه بازفت است که بخشی از این مسیر چهارمحال و بختیاری را به استان خوزستان متصل می کند.
نقشه و تصاویر ماهواره و آخرین مدلهای هواشناسی بیانگر ورود یک سامانه بارشی به استان از روز سه شنبه است ، که افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، رگبار و رعدو برق و در برخی مناطق بارش برف را ابتدا برای نیمه غربی استان موجب خواهد شد.
شدت بارشها برای روز سه شنبه در بخش هایی از استان به ویژه در مناطق کوهرنگ ، اردل و لردگان ، فارسان و شلمزار خواهد بود و صبح چهارشنبه کاهش نسبی دما و در برخی مناطق مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.