به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز چهارشنبه در آئین معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) افزود: نفوذ فکری و فرهنگی یکی از مهمترین عوامل سقوط یک امت است و امروز دشمن با نفوذ در افکار و اندیشه مسلمانان بدنبال سقوط امت اسلامی است.
وی، ترویج دینداری غیر انقلابی را از مهمترین برنامه های دشمن برای انحراف فکری مردم مومن کشور دانست و گفت: امروز عده ای بدنبال این هستند که دین را به احکام فردی محدود کنند و روحیه جهادی و انقلابی را از مردم بگیرند، که این موضوع بسیار خطرناک است.
حاجی صادقی تصریح کرد: بر اثر همین نفوذ فکری است که بسیاری از انقلابیون به ضدانقلاب تبدیل می شوند، کما اینکه امروز پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی برخی خواص از فعالیت های انقلابی خود با عنوان «غلط کردیم» ابراز پشیمانی می کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انحراف عملی را از دیگر هجمه های دشمن برای سقوط امت اسلامی برشمرد و اظهار داشت: افرادی که دچار انحراف عملی و رفتاری می شوند روحیه راحت طلبی را جایگزین روحیه شهادت طلبی می کنند و اسیر مظاهر دنیوی می شوند.
حاجی صادقی، استقامت را راهکار مقابله با انحراف فکری و عملی عنوان کرد و گفت: با مجهز کردن خود به بصیرت و استقامت انقلابی می توان در برابر خطری که همواره امت اسلامی را تهدید می کند، در امان ماند.
وی همچنین درک ولایت را راه میانبری برای در امان ماندن از هجمه های دشمن دانست و تصریح کرد: با قرار گرفتن در کشتی ولایت نه تنها از آسیب ها در امان خواهیم بود، بلکه می توانیم در سایه آن استقامت فکری و عملی را نیز در خود ایجاد کنیم.
حاجی صادقی نسبت به پیشروی انقلاب اسلامی در تمامی کشورها ابراز امیدواری کرد و در عین حال نسبت به خروج برخی عوامل داخلی از موج انقلاب هشدار داد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی بسیاری از خواص مردود شدند، اما جریان انقلاب متوقف نشده است و به مسیر خود ادامه می دهد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات حجت الاسلام کریم سرافراز قدردانی و حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
7363/1352
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.