اقبال عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز دوشنبه در دیدارهای جداگانه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر تکمیل زیرساخت ها و طرح های ملی و مهم استان بحث و هم اندیشی شد.
وی ادامه داد: در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت و با بیان اهمیت طرح های مهم استان خواستار تخصیص اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها شدیم.
عباسی تصریح کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز همراهی نمایندگان دولت با مدیریت ارشد استان را در پیگیری امور قابل تحسین و این همگرایی را الگوی مناسبی برای سایر استانها دانست و در خصوص تامین اعتبار موردنیاز قول مساعد داد.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به نشست مشترک با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این نشست به نتایج و دستاوردهای سفری که اعضای این کمیسیون در تابستان امسال به استان داشتند بحث و تبادل نظر شد.
عباسی، توسعه زیرساخت های حوزه آموزش، تقویت فضاهای آموزشی و رفع مشکلات موجود در این حوزه را از مهمترین مباحث مورد بررسی در این نشست عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری 500 طرح نیمه تمام در قالب یکهزار و 700 پروژه دارد که تکمیل این طرح ها نیازمند 16 هزار میلیارد ریال اعتبار است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.