به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر پنجشنبه در آئین «میهمانی لاله ها» و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای جنگ تحمیلی همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای شهرکرد تاکید کرد: آمریکا مردم ایران را هنوز نشناخته و قصد دارد با تحریم های اقتصادی به ایران اسلامی ضربه بزند.
وی تدبیر صحیح از سوی ایران در شرایط کنونی را ضروری دانست و افزود: مردم ما همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و ایستاده اند و هرگز از این راه کوتاه نخواهند آمد.
نکونام تصریح کرد: مکتب شهداء راه را برای تمامی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف روشن کرده است.
وی یادآور شد: شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران جمهوری اسلامی از علاقه های دنیوی دست کشیدند و با اراده ای محکم و قلبی قوی در برابر زیاده گویی های استکبار جهانی در دوران مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه در دوران جنگ تحمیلی ایستادگی کردند.
امام جمعه شهرکرد ضمن محکومیت حادثه تروریستی اخیر در اهواز و شهادت تعدادی از هموطنان عزیز در این حادثه تلخ اظهار داشت: عاقبت حرکت در تاریکی رسیدن به ظلمت و جهنم خواهد بود.
به گزارش ایرنا، حادثه تروریستی روز شنبه 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در رژه نیروهای مسلح شهر اهواز رخ داد و منجر به شهادت 25 نفر و مجروحیت 60 نفر نظامی، غیرنظامی، مرد، زن و کودک شد.
وی گفت: انجام اقدامات تروریستی از سوی دشمنان ایران و اسلام اندک ذره ای در اراده ملت نسبت به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاثیر نخواهد داشت.
نکونام تاکید کرد: ایرانیان ثابت کرده اند که در حوادث مختلف با حضور همه جانبه و گسترده خود در صحنه نسبت به پشتیبانی از انقلاب اسلامی ایران اعلام آمادگی و تجدید بیعت کرده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس افزون بر 60 عنوان برنامه در نقاط مختلف استان اجرا شد.
فریبرز نجفی تصریح کرد: حفظ نظام اسلامی، مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در برابر هجمه ها و تهاجمات دشمنان کشور همواره مورد توجه خانواده بزرگ شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران خواهد بود.
وی یادآور شد: عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران و موفقیت کشور در برابر ایادی استکبار جهانی در عرصه های مختلف مرهون فداکاری ها، رشادت ها و جانفشانی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.
به گزارش ایرنا، امروز همزمان با سراسر کشور بیش از 280 گلزار شهدای چهارمحال و بختیاری عطرافشانی شد.
چهارمحال و بختیاری افزون بر 2 هزار و 440 نفر شهید، هفت هزار و 500 نفر جانباز و نزدیک به 500 نفر آزاده تقدیم نظامی اسلامی ایران کرده است.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.