به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) بر رعایت اصول ایمنی در مساجد ، حسینه ها و هیئت های عزاداری تاکید کرد و گفت : نصب تجهیزات عزاداری به تاسیسات شبکه های برق ، خطر بروز حوادث را در پی دارد .

وی در ادامه این خبر با اشاره به اینکه شبکه های برق رسانی عایق نیستند افزود : نزدیک کردن اجسام به حریم شبکه های برق رسانی جهت برپایی تکایا و نصب داربست ،خطر برق گرفتگی و ایجاد حادثه را تشدید می کند.

مهندس فرهزاد با تاکید بر اینکه پایه ها و تجهیزات برق رسانی محل مناسبی برای نصب پرچم و وسایل عزاداری نیست ، از مسئولین هیئت ها خواست به منظور حفظ جان خود وسایر شهروندان و جلوگیری از وقع حوادث ناگوار ، از نصب هرگونه تجهیزات به پایه ها و تاسیسات برق رسانی خودداری کنند.

وی در پایان این خبر خاطر نشان کرد : مسئولین هیئت ها می توانند جهت برقراری انشعاب موقت برق به امور برق محل سکونت خود مراجعه نموده و نسبت به اخذ انشعاب اقدام نمایند ودر صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریتهای برق با شماره ۱۲۱ ، گزارش نمایند.

نصب تجهیزات عزاداری به تاسیسات شبکه های برق خطر بروز حوادث را تشدید می کند

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1009811
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.