به گزارش ایرنا، در بخش سازهای بادی، علی اصغر براتی از استان اصفهان رتبه نخست و علی ریاضی از بوشهر رتبه دوم را به خود اختصاص دادند و محمد رشیدی از فارس از سوی هیات داوران مورد تقدیر قرار گرفت.
در سازهای مضرابی این جشنواره، سید جلال یاری از استان کرمانشاه به عنوان نفر برتر معرفی شد و هیات داوران از مهدی بهرامی از چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.
در سازهای کششی نیز حسن مهمانی و محمد اطهری رتبه دوم مشترک را کسب کردند و هیات داوران هیچ هنرمندی را حایز رتبه نخست ندانست.
هیات داوران در بخش سازهای کوبه ای نیز محمد مرادی از استان کردستان را حایز رتبه برتر معرفی کرد.
در بخش مقام خوانی نیز به صورت مشترک ابوالفضل رودکی و حمید فرجی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
هیات داوران در بخش گروه نوازی جشنواره موسیقی زاگرس نشینان
تندیس رتبه نخست را به لرستان داد و رتبه های مشترک دوم به هنرمندان کرمانشاه و کردستان و رتبه سوم مشترک به هنرمندان استان های کرمانشاه تعلق گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره در دو بخش تک نوازی و گروه نوازی با حضور اهالی موسیقی این مناطق برگزار شد.
جواد کارگران دهکردی افزود: در بخش تک نوازی 30 اثر و در بخش گروه نوازی 12 اثر از هنرمندان مناطق زاگرس نشین، شرکت داشتند.
به گفته وی، هنرمندان رشته موسیقی از آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، هرمزگان و همدان به مدت دو روز با یکدیگر رقابت کردند.
به گزارش ایرنا، جشنواره موسیقی زاگرس نشینان که مختص به موسیقی نواحی مناطق زاگرس ایران است، یازدهمین سال خود را در بروجن سپری می کند.
شهرستان بروجن در 60کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.