در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، جامعه دانشگاهی کشور، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و با صدور بیانیه ای بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کردند.

به گزارش جماران؛ بیانیه جامعه دانشگاهی کشور به شرح زیر قرائت شد:

"وَقَالُوا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّهُ لَقَدْ جَاءَتْ رُسُلُ رَبِّنَا بِالْحَقِّ وَنُودُوا أَنْ تِلْکُمُ الْجَنَّةُ أُورِثْتُمُوهَا بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ (اعراف/۴۳) و گویند: ستایش خدای را که ما را بر این مقام راهنمایی کرد، که اگر هدایت و لطف الهی نبود ما خود به این مقام راه نمی‌یافتیم، همانا رسولان خدایمان به حق آمدند (و ما را بر این مقام رهبری کردند). و اهل بهشت را ندا کنند که این است بهشتی که از اعمال صالح شما را به ارث داده‌اند.

 سپاس و حمد، خدای بی‌همتا را که بر ما منّت نهاد و نعمت انقلاب اسلامی و رهبری کبیر آن را بر ما ارزانی داشت تا تحت زعامت آن عارف نستوه ظلم وستم جهانخواران و نوکران داخلی آنان را پایان ببخشیم و پرچم با شکوه حاکمیت «الله» را بر بلندای نهضت های مردمی جهان به اهتزار در آوریم.

 

حجم ویدیو: 30.26M | مدت زمان ویدیو: 00:09:03
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.