به گزارش جماران، رضا نصری در حساب توییتری خود نوشت: 

دستگاه تبلیغاتیٍ رقیب سیاست منطقه‌ای ایران را با زبان «هزینه-فایده» نزد افکار عمومی تخطئه می‌کند. در مقابل، دستگاه تبلیغاتی نظام با زبان شعاری و ایدئولوژیک از سیاست منطقه‌ای خود دفاع می‌کند. در نتیجه، در شرایط سخت اقتصادی، رقیب با سرعت بیشتری قلب‌ها و ذهن‌ها را تسخیر می‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.