به گزارش جماران؛ بیت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی پیامی در خصوص مراسم تشییع و ترحیم ایشان منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ أُولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

بیش از هفت روز از وداع با، فقیه مجاهد، عالم عامل، اسوه‌ی تقوا و اخلاق و‌صداقت مرحوم آیت الله حاج سید مهدی طباطبایی رضوان الله تعالی علیه میگذرد. 

هر روز قلب هایمان بیش از پیش از داغ فراق آن مرد الهی به تنگ آمده و جای خالی‌اش تداعی بخش محبت‌ها و خدمات او بوده و تصویر این مصیبت را برای ما پررنگ‌تر می‌نماید. 

تحقق وعده ی الهی درباره‌ی آن‌یار سفر کرده که عمر شریف و پر برکت خویش را وقف خدمت به مؤمنین ، احیاء علوم و ترویج معارف و ذکر مصائب و بکاء و ابکاء بر آل الله علیهم السلام کرده بود، و همچنین استرجاع و یاد مصائب خاندان عصمت علیهم السلام موجب صبر و تسکین قلوبمان است. 

بدینویسله بیت مرحوم آیت الله سید مهدی طباطبایی رضوان الله تعالی علیه از مراجع عظام تقلید، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، مسئولین کشوری و لشکری، اساتید و طلاب معزز حوزه، اساتید دانشگاه، ذاکرین آل الله ع ، هنرمندان و‌ ورزشکاران و تمامی مؤمنین و مؤمنات که با تعزیت و تسلیت خویش و حضور در مراسم باشکوه تشییع و ترحیم آن عالم عامل تشریک مساعی نمودند، تقدیر و تشکر خالصانه‌ی خویش را اعلام‌ داشته. و تقاضامند است طبق توصیه آن عالم فقید از جامه عزا خارج شده و در صیام‌ روز و‌ قیام‌ شب ، خصوصا در شب میلاد جدّ بزرگوارشان کریم اهل‌بیت علیهم السلام و لیالی قدر دعاگوی آن فقید سعید و بازماندگان ایشان باشند. 

از خداوند متعال تعجیل در فرج آخرین وارث انبیاء و اوصیاء را مسئلت نموده و سعادت دنیوی و اخروی همگان را خواستاریم. 

 

بیت مرحوم آیت الله سید مهدی طباطبایی

۱۳۹۷/۳/۶

۱۱/رمضان/۱۴۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.