قبلا نیز در همین بخش خبر ویژه توضیح داده ام که مجلس بیش از ۲ ماه برجام را بررسی کرد و اظهارنظر درباره آن که آری یا نه ، به چند دقیقه بیشتر وقت نیاز نداشت. تکرار این مطلب در آن روزنامه شأن آن جریده را پایین می آورد

به گزارش جماران؛ علی مطهری در کانال تلگرامی خود نوشت:

 

جناب آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان

با اهداء سلام ، در شماره یکشنبه ۹۷

/ ۲ / ۳۰ آن روزنامه ، بخش خبر ویژه ، تحت عنوان «از تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام تا باستیل شیبا، مطلبی از روزنامه هفت صبح نقل شده است که در آن طرح سؤال اینجانب از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رواج کلمات بیگانه در اماکن عمومی با این استدلال که مسئله مهمی نیست و در اولویت قرار ندارد به تمسخر گرفته شده بود. عجیب است که روزنامه کیهان با آن مطلب همصدا شده و با تجاهل این مطلب را نیز اضافه کرده است که «علی مطهری ادعا می کرد ۲۰ دقیقه هم برای تصویب برجام در مجلس زیاد بوده و به این تمسخر ادامه داده است. این در حالی است که :

اولا مسئله رواج کلمات لاتین در سر در فروشگاهها و غیره از مسائل مهم فرهنگی کشور و از نشانه های خود باختگی فرهنگی است و بارها مورد هشدار رهبر انقلاب قرار گرفته است.

ثانیة قبلا نیز در همین بخش خبر ویژه توضیح داده ام که مجلس بیش از ۲ ماه برجام را بررسی کرد و اظهارنظر درباره آن که آری یا نه ، به چند دقیقه بیشتر وقت نیاز نداشت. تکرار این مطلب در آن روزنامه شأن آن جریده را پایین می آورد .

مستدعی است این نامه طبق قانون مطبوعات عینا در همان محل درج گردد.

با تقدیم احترام

علی مطهری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.