رییس سازمان انرژی اتمی درگذشت سید رضا نیری را تسلیت گفت.

به گزارش جماران علی اکبر صالحی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

انَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
الَّذِینَ یُنفِقُونَ فِی السَّرَّاء وَالضَّرَّاء وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ

با دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتم که خدمتگزار صدیق محرومان و نیازمندان، جناب آقای سید رضا نیری، پس از عمری مجاهدت در راه عبادت خالق و خدمت به خلق، جامه از این خاکدان برگرفته و به اجداد طاهرینش پیوسته است.
آن فقید سعید که از ایمانی شورمندانه و ارادتی مومنانه به آستان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برخوردار بود، توش و توان خویش را یکسره وقف خدمت به اسلام و ایران بویژه دردمندان و فرودستان جامعه نمود و با تأسی به شیوه مرضیه بزرگان و پیشگامان نهضت اسلامی، تحقق اهداف بلند نظام اسلامی در حوزه عدالت اجتماعی را وجهه همت خویش قرار داد و در مقام شخصیتی جامع الاطراف و وفادار به مبانی و اصول اسلامی و انقلابی، وظیفه دینی و ملی خود را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رساند.
بدون تردید، خاطرات مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر آن بزرگوار در خاطره جمعی ملت قدرشناس ایران جاودانه خواهد ماند و خدمات ماندگار ایشان در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط خواهد شد. 
اینجانب ضمن عرض تسلیت به آحاد ملت شریف ایران بویژه خانواده و بازماندگان و یاران و همراهان آن عزیز، از درگاه احدیت متعال برای آن فقید سعید علو درجات مسئلت می نمایم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.