علی ربیعی در واکنش به توهین جدید صداوسیما به حسن روحانی نوشت: ظاهراً نه تنها صدای جامعه شنیده نشده، بلکه همچنان تندتر از پیش با بی‌توجهی به شرایط و آینده ایران، در جهت تامین امیال تعیین شده به پیش می‌تازند. برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.

به گزارش جماران؛ علی ربیعی - سخنگوی دولت دوازدهم در صفحه خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) به توهین مجری صداوسیما به روحانی در یکی از برنامه‌های تلویزیون اشاره کرد و نوشت: امروز در اقدامی غیرقابل انتظار، رسانه دولت و همچنین سیمای ملی خیلی صریح، واضح و بی‌پروا رفتاری ناپسند، غیرحرفه‌ای و غیرملی درباره تعیین صلاحیت‌ها به ویژه در مورد رییس‌جمهور سابق بروز دادند. ظاهراً نه تنها صدای جامعه شنیده نشده، بلکه همچنان تندتر از پیش با بی‌توجهی به شرایط و آینده ایران، در جهت تامین امیال تعیین شده به پیش می‌تازند. برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.

 

علی ربیعی

 

گفتنی است که امروز در یک برنامه تلویزیونی مجری صداوسیما درباره ثبت نام روحانی در انتخابات مجلس خبرگان با بیان توهین از شورای نگهبان خواست او را رد صلاحیت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.