حال سوال این است که: امام با اشخاصی که مطلبی در نقد دولت گفته اند سخن می گوید یا با یک تشکیلات سیاسی؟ اگر مد نظر امام افراد هستند چرا به جریان نسبت میدهند؟ اگر مخاطب امام تشکیلات است چرا خود را مشمول سخن امام نمیدانند؟مگر عضو تشیکلات سیاسی وقت نبوده اند؟

به گزارش جماران؛ عبدالله گنجی، روزنامه نگار، در کانال تلگرامی خود نوشت:

جناب رهامی که توقع  بیشتری از او می رود و بسیاری دیگر از اصلاح طلبان زیاد این عبارت امام که"شما توان اداره یک نانوایی را ندارید" تکرار می کنند و منظورشان از"شما" در کلام امام ،جریان مقابل است. یک بار موضوع را منصفانه،منطقی و دقیق بررسی کنیم.

محسن رهامی نوشته: "هر روز که از عمر این دولت می‌گذرد حقانیت سخن امام در باره اصولگرایان آشکارتر می شود که در مقابل انتقادهای آنان از کابینه میرحسین،فرمودند شما توان اداره یک نانوایی را هم ندارید؛  اکنون با تصاحب تمامی ارکان قدرت توسط این جریان،نشان دادند که واقعا توان اداره یک نانوایی را هم ندارند!"

این حرف درست است که شان نزول سخن امام،انتقاد از منتقدان دولت وقت است.حالا کی امام چنین فرمودند؟سال1363

آیا آن زمان اصولگرایی-اصلاح طلبی بوده؟حتی از نظر ساختار سیاسی کشور چپ-راست وجود داشته است؟

همه سیاسیون انقلاب اسلامی در حزب جمهوری اسلامی،سازمان مجاهدین انقلاب،روحانیت مبارز تهران و موتلفه تمرکز داشته اند.عمده آخوندهایی که بعدا چپ شدند یا در حزب جمهوری بودند یا عضو روحانیت مبارز تهران.

حال سوال این است که: امام با اشخاصی که مطلبی در نقد دولت گفته اند سخن می گوید یا با یک تشکیلات سیاسی؟ اگر مد نظر امام افراد هستند چرا به جریان نسبت میدهند؟ اگر مخاطب امام تشکیلات است چرا خود را مشمول  سخن امام نمیدانند؟مگر عضو  تشیکلات سیاسی وقت نبوده اند؟

اصلا گیریم چپ- راست بوده است(شاید در بعد فکری بتوانیم بگوییم بوده نه تشکیلات)چه کسانی در صف اول جناح راست بودند؟:مرحوم هاشمی رفسنجانی؛مهدوی،ناطق نوری،حسن روحانی،باهنر،عسگراولادی،غفوری فرد...حالا اینها عرضه نداشتند یک نانوایی اداره کنند؟ یا مدیران امروز که عمدتا به دنیا نیامده بودند (معاون اجرایی رئیس جمهور) یا ابتدایی (بذرپاش،خاندوزی...) یا راهنمایی یا دبیرستان بودند؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.