مهاجرانی با اشاره به جلسه ی علنی امروز مجلس نوشت: این سخن ظریف که رژیم صهیونیستى با کل ایران به عنوان یک کشور و ملت ایران به عنوان یک ملت بزرگ مخالف است. مهمترین نکته اى است که بایست به آن توجه جدى داشت.

به گزارش جماران، عطاالله مهاجرانی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: این سخن ظریف که رژیم صهیونیستى با کل ایران به عنوان یک کشور و ملت ایران به عنوان یک ملت بزرگ مخالف است. مهمترین نکته اى است که بایست به آن توجه جدى داشت. بن گوریون در خاطراتش نوشته است: "کشورهاى بزرگ منطقه تهدیدى براى آینده اسرائیل هستند."

به همین خاطر تمامى گروه هاى تجزیه طلب نظامى، سیاسى- اجتماعى و فرهنگى از سوى اسرائیل حمایت مى شوند. در سخنان رهبران گروه هاى تجزیه طلب و اساسنامه ها و بیانیه هاشان دقت کنیم برنامه گذار از ملت ایران و کشور ایران دیده مى شود .که البته با اقتدار ملى، این پروژه بر آفتاب افتاده است.

او همچنین در توئیتی دیگر نوشت: «در دوره اول مجلس، در سال ١٣٥٩ متوجه شدیم بسیارى از نمایندگان با زبان انگلیسى آشنا نیستند. هیات رئیسه مجلس کلاس هاى آموزش زبان در مجلس دایر کرد. بعد از چهل سال به نظرم نمایندگان محترمى که سخنانشان را شنیده ام نه با منطق آشنا هستند و نه با قانون اساسى! لازم است هیات رئیسه کارى کند!»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.