یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

نامه وارده/

سخنی با بیت امام

پایگاه خبری جماران: ماه خرداد که واپسین روزهایش را می گذارند، بیش از همه ماههای شمسی با نام امام عزیزمان پیوند خورده است؛ چرا که نیمه ی این ماه یادآورِ آغاز نهضت امام و نیز عروج ملکوتی آن مرد خداست.

البته امسال برخی رخدادها را در حاشیه ی مناسبت های رسمی مشاهده کردیم که در جای خود قابل بررسی است؛ از تبلیغاتِ همه ساله ی رسانه های مخالف و معاند نظام علیه امام که بگذریم، برخی حاشیه آفرینی ها حول بیت امام از آن امور سوال برانگیز و عجیب است که فضای وحدت را در کشور می شکند. گویی عده ای وقتی صمیمیت ها و نزدیکی ها بیشتر می شوند دلواپس می شوند که مبادا اختلافی در کار نباشد تا بر موج آن سوار شوند.

از همین رو پس از حضور صمیمانه ی یادگار امام در مراسم افطار کارگزاران نظام با رهبر عزیز انقلاب و نیز مراسم عظیم ١٤ خرداد، این بار از حضور فرزند ایشان-البته در جوار پدر- در نماز وحدت آفرین عید فطر بر می آشوبند و آنچنان به این موضوع می پردازند و علیه آن توییت و طعنه می نویسند که سخنان مهم رهبر انقلاب در خصوص سیاست خارجی و مسأله فلسطین را فراموش می کنند.

یا به عنوان مثال در مناظره ای که بین دو تن از سیاسیون برگزار شده بود، کسی که خود را مدافع نظام معرفی می کرد بی هیچ دلیلی چند بار به سید حسن آقا تاخت و به نوعی عقده گشایی کرد.

من  نمیخواهم به کسی انگ "ضدّ رهبری" بزنم-که اگر قصدم این بود، نقض غرضِ این سخن است- اما از آقایان ارزشی  و کسانی که مدعی رهپویی ولایت می کنند سوال دارم که چه نکته ای در حضور محکم بیت امام در کنار رهبر معظم انقلاب آنان را اینچنین برمی آشوبد که یک مناسبت رسمی را حاضرند به حاشیه ببرند؟! آن هم در شرایطی که معاندان تلاش پیچیده ای را برای القاء تقابل میان بیت امام و السابقون انقلاب با شخص رهبری بکار می بندند.

همچنین از سوی دیگر، می خواهم بیت امام را به نکته ای یادآور شوم که بداخلاقی های یاد شده را نه به دل بگیرند و نه آنها را ملاکی برای مواضع و نظرات جایگاه رفیع رهبری یا نظام بگیرند. 

کسانی که در مناظره ها یا توییت های خود چنین بی پروا سخن می گویند قصد منحصر کردن رهبری به خود و دور کردن دیگرانی را از ایشان دارند که چون آنان نمی اندیشند   ؛ و لذا این بیت اتفاقا باید محکم تر از قبل در جایگاه خویش که حضور در کنار رهبری انقلاب است، استوار بایستد و بر موضع خویش پافشاری کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.