پس از دیدار بایدن و پاپ فرانسیس با تقطیع فیلم این دیدار تحت عنوان گاف‌های جو بایدن نوشتند که بایدن به پاپ می‌گوید: «شما بازیکن بیس‌بال آفریقایی آمریکایی معروف هستید؛ اما واقعیت در این خصوص چیست؟

به گزارش جماران؛ رحمت‌اله بیگدلی نوشت:  «پس از دیدار بایدن و پاپ فرانسیس با تقطیع فیلم این دیدار تحت عنوان گاف‌های جو بایدن نوشتند که بایدن به پاپ می‌گوید: «شما بازیکن بیس‌بال آفریقایی آمریکایی معروف هستید.» 

من هم ابتدا با دیدن آن فیلم نکته طنز‌آمیزی نوشتم که آن را حذف کردم؛ چون فیلم اصلی را از صفحه CNN به دست آوردم که جو بایدن یک هدیه به پاپ می‌دهد و می‌گوید: یک بازیکن بیس‌بال معروف آفریقایی‌ آمریکایی سیاه‌پوست است که تا ۴۵ سالگی حق بازی نداشته تا این‌که بعد از ۴۵ سالگی اجازه بازی می‌یابد. او در بازی پیچر‌ بوده و چون کار پیچرها پرتاب محکم توپ است قدرت دستشان را از دست می‌دهند و بعد از ۳۵ سالگی نمی‌توانند بازی کنند، ولی این بازیکن تا ۴۷ سالگی بازی می‌کرده است. 

بایدن در آخر بحثی فلسفی می‌کند و می‌گوید: سن یک عدد است. این من و شما هستیم که تصمیم می‌گیریم چه سنی داشته باشیم و بعد می‌گوید تو الآن آن بازیکن ۴۷ ساله هستی!

بعد می‌گوید تو الآن ۶۵ سال داری و من ۶۰ سال یعنی دود از کنده بلند می‌شود!

حجم ویدیو: 5.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.