حذف هادی‌پور و پیروزی عاشورزاده در فینال مسابقات گرند پری

فرزان عاشورزاده نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران نخستین مبارزه خود در فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ ساحل‌عاج را با پیروزی پشت سر گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله فینال مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۷ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر از ساعت ۱۲:۳۰ امروز(شنبه، ۱۱ آذر) به میزبانی سالن تریچویله شهر آبیجان در ساحل عاج آغاز شد. تیم ملی ایران نیز با چهار تکواندو در این رقابت‌ها حاضر شده که امروز دو نماینده ایران یعنی آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸ - کیلوگرم به روی شیاپچانگ رفته‌اند.

فرزان عاشورزاده در نخستین مبارزه از سری مبارزات نمایندگان ایران در گام نخست، مقابل مکس کاتر تکواندوکار انگلیس قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲۸ بر ۱۲ به برتری برسد.نماینده وزن اول المپیکی ایران در ادامه رو در روی نماینده استرالیا قرار می‌گیرد.

دیگر نماینده وزن اول المپیکی(58- کیلوگرم) ایران، آرمین هادی‌پور بود که در نخستین مبارزه خود با حساب ۹ بر ۷ نتیجه را به نماینده کشور استرالیا واگذار کرده و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

هادی‌پور در صورت صعود باید به مصاف فرزان عاشورزاده دیگر نماینده ایران در همین وزن می‌رفت که با حذف هادی‌پور این دیدار انجام نشد. او پیش از این نیز در مسابقات کسب سهمیه گرند اسلم نتوانسته بود جواز حضور در مرحله نهایی گرند اسلم را بدست آورد.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

 

دیدگاه تان را بنویسید