گزارش جماران

در خروج را به قاتل شیاطین سرخ نشان دهید!

شکست شیاطین سرخ مقابل تیم چهاردهم جدول لیگ انگلیس، سرمربی ناموفق این تیم را به در خروج نزدیک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ شبنم روحی: هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب با برگزاری یک دیدار در سلهرست پارک به پایان رسید و در این مسابقه منچستریونایتد یکی از برترین تیم های تاریخ فوتبال جهان با 4 گل مغلوب کریستال پالاس شد.

در طول فصل جاری لیگ انگلیس هواداران یونایتد روزها و شب های تلخی را پشت سرگذاشتند و هرچه حرص خوردند در حال حاضر رده ای بهتر از هشتمی را در اختیار ندارند آن هم با 54 امتیاز!

بازی مقابل پالاس برای شیاطین سرخ با آمارهای منفی باورنکردنی و تاریخی به پایان رسید. با این شکست قرمزهای منچستر برای اولین بار در تاریخ خود در لیگ برتر 13 بازی را باختند؛ آن ها در طول فصل نیز 18 بار طعم شکست را چشیدند که این آمار بعد از فصل 78-1977 بی سابقه بوده است!

شاگردان تن هاخ از فصل 77-1976 بیشترین گل را دریافت کردند؛ 81 گل!

آن ها که از منطقه کسب سهمیه اروپایی کاملا دور شده اند برای اولین بار دو بازی رفت و برگشت را به کریستال پالاس را واگذار کردند و این یک آمار شرم آور برای پرافتخارهای انگلیس به حساب می آید.

با وجود آن که هفته های زیادی تا پایان لیگ نمانده اما همه منتظر هستند ببینند آیا سرانجام مالکان منچستر، "اخراج" آن چه که حق تن هاخ بوده و زودتر باید به آن می رسید را به او می دهند یا خیر؟! 

دیدگاه تان را بنویسید