قهرمانی حمیدرضا نداف در مسابقات تنیس جایزه بزرگ مردان

حمیدرضا نداف با غلبه بر حریف خود عنوان قهرمانی مسابقات تنیس جایزه بزرگ آقایان را به نام خود ثبت کرد. ‌

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آخرین روز رقابت های تنیس جایزه بزرگ آقایان برای معرفی نفرات برتر امروز (جمعه) در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد تا با انجام دیدارهای فینال برترین‌های این مسابقات معرفی شوند.

در فینال بحش انفرادی،  حمیدرضا نداف با نتیجه ( 2-6 و 1-6 ) محمد بهروز کارگران از فارس را برد و جام قهرمانی را به خانه برد ، کارگران نایب قهرمان شد. امیر والا معدنچی و کیارش قائمی نیز به طور مشترک سوم شدند.

در فینال بخش دو نفره نیز ، زوج امیر والا معدنچی - و با نتیجه  بر صفر تیم محسن حسین زاده – امیر علی صدقی نسب را شکست دادند و جایگاه نخست را از آن خود کردند. تیم‌های محمد مهذب نیا- حسام یزدی و امیر حسین بادی -  طاهری به طور مشترک سوم شدند.

در جدول اصلی بازی‌ها 64 تنیسور از استانهای تهران ، قم ، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان ، اصفهان ، مازندران، فارس، خوزستان، یزد، قزوین ، آذربایجان غربی و کرمان حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان بود و آرمین آزاد پور ، حسام جعفر بیکی، امیر حسین صالحی، اکبر سربازی و الوند نامجو امر قضاوت را بر عهده داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید