ترکی: فغانی قضاوت خوبی در دربی 84 انجام داد

پیش از آغاز دربی 84 در ورزشگاه آزادی، محسن ترکی چهارگوشه زمین را بوسید و از دنیای داوری خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن ترکی درباره مراسم خداحافظی که دپارتمان داوری برایش تدارک دیده شد، قضاوت علیرضا فغانی در دربی 84، احتمال بازگشتش به داوری در پست های مدیریتی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

برای اولین بار یک داور در ورزشگاه تشویق شد

من تصمیمم را برای خداحافظی از داوری گرفته بودم و واقعا نیاز به چنین مراسمی هم نبود اما کامرانی فر اصرار داشت که این مراسم برگزار شود تا چنین مسائلی به عنوان یک رسم برای داورانی که قصد خداحافظی دارند، جا بیفتد. جا دارد از دوست خوبم کامرانی فر که برنامه ریزی مراسم را برعهده داشت، تشکر کنم. از اسپانسر داوران تشکر می کنم. کاپیتان های دو تیم استقلال و پرسپولیس و طرفداران هم لطف داشتند و مرا سورپرایز کردند. فکر می کنم برای اولین بار بود که یک داور در ورزشگاه تشویق شد!

خاطرات خوبی از قضاوت دربی دارم

من رکورددار قضاوت در دربی هستم؛ 7 بار این بازی را سوت زدم و خاطرات خوبی داشتم. کامرانی فر هم به خاطر همین اصرار داشت که در دربی خداحافظی کنم. خداراشکر می کنم که در قضاوت هایم در دربی عملکرد خوبی داشتم؛ اگرچه اشتباه هایی بود اما در مجموع خاطرات بدی برایم نمانده است. من از هیچ کس دلخوری ندارم.

قضاوت فغانی تاثیری روی نتیجه بازی نداشت

علیرضا فغانی قضاوت خوبی در دربی 84 انجام داد. من از ورزشگاه بازی را دیدم و به نظرم کلیت قضاوت خوب بود. به هر حال در چنین بازی هایی اتفاقاتی می افتد که داور کاری نمی تواند انجام دهد. درگیری هایی که آخر بازی دیروز اتفاق افتاد هم از مسائلی بود که از دست داور خارج بود. فکر می کنم قضاوت فغانی در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود و این مساله مهمی است.

در سطح مدیریتی داوران فعالیت نمی کنم

پیشنهادهایی برای حضور در بحث مدیریتی داوران به من شده اما تمایلی به انجام این کار ندارم. چنین چیزهایی با روحیات من سازگار نیست و در چنین فضایی کار کردن را دوست ندارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید