گزارش جی پلاس

جنجال‌های جهان ورزش| فابرگاس؛ بازیکنی با یک طلاق حاشیه ساز!

هافبک اسپانیایی با خیانت به نامزدش و شروع رابطه با دنیلا سمان موجب شد یکی از جنجالی ترین طلاق های چند دهه اخیر اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: سسک فابرگاس ۲۱ سال به عنوان فوتبالیست حرفه ای برای تیم های بزرگی همچون بارسلونا، آرسنال و چلسی بازی کرد و توانست تمام عناوین مهم را به جز لیگ قهرمانان به دست آورد. هافبک اسپانیایی بازیکن آرامی بود و اغلب حاشیه هایش  در بیرون از زمین اتفاق افتاد. او موجب شد یکی از جنجالی ترین طلاق های چند دهه اخیر رخ بدهد و رسوایی به بار آورد. 

خیانت دو طرفه

فابرگاس در سال ۲۰۱۱ به خاطر شروع رابطه اش با دنیلا سمان جنجال به پا کرد. هافبک اسپانیایی برای نخستین بار با دنیلا در یک رستوران ژاپنی در لندن آشنا شد. مدل لبنانی می خواست از بازیکن آرسنال امضا بگیرد. پس از یک صحبت کوتاه آن ها شماره هایشان را به هم دادند. در آن زمان دنیلا متاهل بود و هافبک اسپانیایی با کارلا، دوست دوران کودکی اش در رابطه بود. الی تاکتوک همسر ثروتمند دنیلا از طریق تصاویر عاشقانه ای که روزنامه سان از سفر فابرگاس و مدل لبنانی به جنوب فرانسه منتشر کرد متوجه این خیانت شد. تاکتوک نمی توانست باور کند همسر ۳۸ ساله اش با یک فوتبالیست ۲۵ ساله قرار می گذارد. دنیلا و تاکتوک در سال ۱۹۹۸ ازدواج کرده بودند و دو فرزند داشتند. پس از افشای این خیانت آن ها طلاق گرفتند و دنیلا با دو فرزندش به بارسلونا رفت. نخستین فرزند فابرگاس و دنیلا در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد و پس از هفت سال رابطه آن ها در سال ۲۰۱۸ با هم ازدواج کردند. 

جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۳

تیم ملی اسپانیا به عنوان قهرمان یورو ۲۰۱۲ در جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۳ شرکت کرد. لاروخا پس از پیروزی برابر اروگوئه با یک گروه سامبا قرارداد بست تا در هتل برنامه خود را اجرا کنند. این مراسم تا یک بامداد طول کشید. سپس برخی از بازیکنان از جمله فابرگاس و جرارد پیکه به همراه یکی از اعضای کادر فنی به مهمانی خود در اتاق هایشان با حضور پنج نفر از زنان گروه سامبا ادامه دادند. در این شب پولی که به هتل تعلق داشت گم شد. کارکنان هتل سرقت را گزارش دادند و پلیس شروع به تحقیق کرد اما جزئیات را فاش نکرد. با این حال رائول خیمنس، رییس حراست تیم ملی اسپانیا این موضوع را تکذیب کرد. 

پشت کردن به آرسنال 

بازیکن اسپانیایی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ برای آرسنال بازی می کرد و یکی از مهره های کلیدی این تیم بود. او سپس به بارسلونا رفت و پس از سه سال دوباره به لندن برگشت اما قرار بود با پیراهن چلسی بازی کند. هواداران آرسنال آن را یک خیانت می دانستند. به همین خاطر هر بار که فابرگاس به ورزشگاه امارات می رفت توسط آن ها هو می شد. در دیداری که در سال ۲۰۱۶ برگزار شد هافبک اسپانیایی صبرش لبریز شد، به سمت جایگاه ها رفت و به سینه اش اشاره کرد که آرم باشگاه چلسی روی آن درج شده بود. این کار هواداران آرسنال را بیشتر خشمگین کرد. 

کیک و پیتزا 

زمانی که فابرگاس در چلسی پا به توپ بود در اسنپ‌چت خود تصویری را منتشر کرد که با انتقاد شدید هواداران آبی ها روبرو شد. در این عکس چند پیتزا و کیک دیده می شدند. آن ها مواد غذایی بودند که باشگاه لندنی برای بازیکنان ممنوع کرده بود. هافبک اسپانیایی پس از واکنش هواداران اعلام کرد که غذا برای فرزندانش بوده است و نه خودش. با این حال هواداران نپذیرفتند. بازیکن چلسی در آن دوران روزهای خوبی را سپری نمی کرد و دقایق کمی فرصت بازی پیدا می کرد. همچنین به تیم ملی دعوت نمی شد. 

دو چهره 

آنتونیو کونته از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت چلسی را بر عهده داشت و توانست تیم انگلیسی را قهرمان لیگ برتر و اف ای کاپ کند. سرمربی ایتالیایی در تابستان از چلسی جدا شد و فابرگاس واکنش جنجالی نسبت به این اتفاق داشت. هافبک اسپانیایی توییتی که این جدایی را جشن گرفته بود لایک کرد. کمی بعد لایک را برداشت و پستی درباره کونته منتشر کرد. او از سرمربی  ایتالیایی به خاطر عناوینی که به ارمغان آورد قدردانی کرد و برایش آینده خوبی را آرزو کرد. 

شوت دردسر ساز

فابرگاس در یکی از میادین انگلیس فوتبال بازی می کرد که شوتش به سر یک کودک ۱۶ ماهه برخورد کرد‌. فوتبال بازی کردن در آن محل غیرقانونی بود و به همین خاطر مادر کودک خواستار اجرای عدالت شد. ویکتوریا دیهارت گفت: "توپ خیلی محکم به سر پسرم برخورد کرد و او تکان خورد. او دیگر مثل سابق نیست و فرق کرده است." سر کودک ۱۶ ماهه آسیب کمی دیده بود اما او نمی توانست دستش را تکان بدهد و به نظر می رسید آسیب مغزی دیده باشد. با وجود این دیهارت تنها خواستار  ۵۲۰ پوند از فابرگاس شد. 

بازی در تیم دسته چهارمی

هافبک اسپانیایی روزهای درخشانی را در آرسنال و بارسلونا گذارند و در تیم ملی قهرمانی در جهان را تجربه کرد اما در ۳۴ سالگی در وضعیت بدی قرار داشت. او در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت چلسی را ترک کند و در فرانسه برای موناکو بازی کند ولی آسیب دیدگی های پیاپی موجب شد اغلب از میادین دور باشد و به شدت افت کند. در فصل ۲۲-۲۰۲۱ پس از بهبودی مصدومیتش فیلیپ کلمو، سرمربی موناکو اعلام کرد فابرگاس به میادین باز می گردد اما برای تیم رزرو که در دسته چهار حضور دارد بازی خواهد کرد. هافبک اسپانیایی در تابستان ۲۰۲۲ فرانسه را ترک کرد و با کومو (تیم حاضر در سری بی ایتالیا) قراردادی دو ساله امضا کرد. او پس از یک فصل بازی در این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. 

دیدگاه تان را بنویسید