وعده ستاره های تیم ملی برای تلاش تا پای جان

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران می گویند که تا آخرین توان برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حاشیه تمرین امشب تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش، تعدادی از بازیکنان تیم ملی با خبرنگاران به گفت و گو پرداختند.

علی قلی زاده در مورد شرایط فعلی تیم ملی در آستانه جام ملت ها گفت: شرایط تیم ملی خوب پیش می‌رود و یک دیدار تدارکاتی نیز با برد پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا این روند را داشته باشیم. بورکینافاسو تیم قدرتمندی بود و امیدوارم از این بازی درس‌هایی بگیریم و استفاده کنیم.  تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بهترین نتایج را بگیریم اما از الان نمی‌توانیم درباره قهرمانی حرف بزنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم برنده شویم و مردم را خوشحال کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال در رابطه با وضعیت خودش گفت: مصدومیت طولانی مدت داشتم اما خدا را شکر همه چیز خوب است. از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد.

قلی‌زاده در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند با شرایط فوتبال ایران حضور در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا می‌تواند دستآورد خوبی باشد، گفت: نسل فعلی با این کیفیت یکی از بهترین نسل‌های فوتبال است. امیدوارم جزو چهار تیم پایانی باشیم و تا پای جان برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم.

همچنین مجید حسینی، مدافع وسط تیم ملی درباره شرایط تیم ملی گفت: بازی خیلی خوبی مقابل بورکینافاسو برای ما بود، به خصوص اینکه همه بازیکنان بازی کردند. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و اردوی خوبی در کیش داشتیم. فردا به قطر می‌رویم و شرایط خودم هم خیلی خوب است. همه بازیکنان همدل هستیم تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که امکانات تیم ایران با سایر مدعیان قابل مقایسه نیست و با این وضعیت شرایط را برای رسیدن به هدف تیم ملی چطور می‌بیند، گفت: بله امکانات و شرایط یکسان نیست. آنها خیلی جلوتر از ما هستند اما ما خیلی بازیکنان خوبی داریم؛ چه کسانی که در لیگ بازی می‌کنند و چه کسانی که بیرون از ایران هستند. همه یکدل هستیم و همه تلاش می‌کنیم. فرقی هم نمی‌کند که چه کسی بازی کند و باید یکدل باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

مدافع تیم ملی درباره مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی نیز تصریح کرد: من خودم آن صحنه را دیدم ناراحت شدم. مرتضی خیلی می‌توانست به تیم ملی کمک کند و من بازی او را خیلی دوست دارم. او می‌توانست خیلی به تیم ملی کمک کند و دوست خوب من است و امیدوارم هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

رضا اسدی دیگر بازیکنی بود که با خبرنگاران گفت و گو کرد. اسدی گفت: اول از همه باید بگویم خیلی خوشحالم که در این اردو و شرایط هستم. ما خیلی اردوی خوبی داشتیم و به یک هماهنگی نسبی هم رسیدیم. فردا ان‌شاءالله عازم قطر می‌شویم و امیدوارم آنجا هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. اینجا همه چیز خوب است؛ مخصوصاً هتل و محل تمرین‌مان. خدا را شکر همه چیز خوب است.

بازیکن تیم ملی درباره اینکه او با درخشش در لیگ برتر به تیم ملی دعوت شده و چقدر امیدوار است این درخشش را در تیم ملی نیز ادامه دهد، تصریح کرد: این چیزی نیست که مخصوص من باشد، این به همه بازیکنان تیم برمی‌گردد. همه بازیکنان همه تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

اسدی درباره حمایت‌ هواداران در جزیره کیش از تیم ملی عنوان کرد: خیلی حمایت‌ها خوب بوده است. فکر می‌کنم مثل همیشه همه در کنار هم هستیم. امیدوارم با سعی و تلاش و دعای خیر بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

«چقدر امیدواری در خط حمله فرصت بازی به تو برسد و بتوانی به تیم ملی کمک کنی؟» وی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: اول از همه فکر می‌کنم نزدیک به یک سال است که مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر در فاز هجومی بازی می‌کنم. شرایط طوری است که در هر فرصتی که به دست بیاورم تمام تلاشم را می کنم که ابتدا جواب لطف امیر قلعه نویی را بدهم و بعد سرباز خوبی برای کشورم باشم.

دیدگاه تان را بنویسید