اولتیماتوم استقلال: بدون تماشاگر با مس بازی نمی کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد در صورتی که در دیدار فردای این تیم مقابل مس رفسنجان بدون تماشاگر باشد آبی ها به زمین نمی روند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی خطیر در واکنش به مشکلاتی که برای ورزشگاه مس رفسنجان پیش آمده گفت: این بازی دوستان است. این حرف های قشنگ را می زنند که ما تماشاگران مان را می خواهیم اما واقعیت این است می خواهند بازی را بدون تماشاگر کنند. من همین جا اعلام می کنم اگر بازی بدون تماشاگر باشد استقلال بازی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر بازی بدون تماشاگر باشد، ما یک روز دیگر در کرمان می مانیم تا شهر دیگری معرفی شود و ما با حضور تماشاگران مان بازی کنیم.

خطیر ادامه داد: ما اطلاع داریم که باشگاه مس دارد تلاش می کند بازی را بدون تماشاگر برگزار کند. من با سرمربی صحبت کردم. موضع من و سرمربی این است که اگر قرار است تماشاگر نباشد ما بازی نکنیم. مجوز بازی با تماشاگر صادر شده است. شورای تامین استان تایید کرده است. داخل صورت جلسه مدیر عامل باشگاه مس و رئیس هیات استان امضا کرده اند. وقتی این صورت جلسه آماده شده به منزله این است که ورزشگاه استاندارد لازم برای برگزاری بازی با تماشاگر را دارد. اگر باشگاه مس نمی تواند این بازی را بدون تماشاگر برگزار کند سازمان لیگ باید ورزشگاه دیگری را معرفی کند. این خواسته باشگاه استقلال است.

دیدگاه تان را بنویسید