خبر تلخ برای هواداران رئال مادرید

وینیسیوس جونیور به دلیل مصدومیت شش هفته خانه نشین خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید اعلام کرد وینیسیوس جونیور از ناحیه عضله دوسر ران پای راست دچار پارگی عضلانی شده و شش هفته دور از میادین خواهد بود.

کادر پزشکی باشگاه تایید کرد که این ستاره برزیلی از ناحیه عضله دوسر ران پای راست دچار پارگی عضلانی شده و احتمالا شش هفته دور از میادین خواهد بود. رئال می‌گوید بر اساس نظر تخصصی تیم پزشکی وینیسیوس احتمالا تا شش هفته قادر به بازی نخواهد بود و اولین مسابقه او برای رئال دیدار مقابل اوساسونا است که روز 7 یا 8 اکتبر برگزار می‌شود.

با این حال رئال در بیانیه خود اعلام کرد ممکن است با توجه به اینکه وینیسیوس تا کنون از این ناحیه مصدوم نشده مدت زمان بازگشت او کوتاه‌تر بشود.

وینیسیوس در بازی روز جمعه رئال مادرید مقابل سلتاویگو تنها بعد از یازده دقیقه احساس ناراحتی کرد. ابتدا تیم پزشکی پای او را بانداژ کرد و وینی به زمین برگشت اما چند لحظه بعد وینیسیوس به زمین افتاد و به نیمکت رئال اشاره کرد که باید تعویض شود.

این سومین مصدومیتی است که وینیسیوس در دوران حضورش در رئال مادرید تجربه می‌کند. در اولین فصل حضور او در پایتخت اسپانیا وینی با شدیدترین مصدومیت دوران فوتبالی‌اش مواجه شد و دو ماه نتوانست برای تیم سولاری بازی کند. وینی سه فصل بعدی را بدون مصدومیت سپری کرد اما فصل گذشته به دلیل تورم در زانو نیمکت‌نشین شد هر چند ستاره برزیلی تنها دو بازی را از دست داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید