جی پلاس

غم فزونی استقلال و تکرار ادعاهای فتح الله زاده!

مدیرعامل سابق استقلال بار دیگر ادعاهاش درباره حذف این تیم از آسیا را تکرار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وقتی صحبت از دوره کاری فتح الله زاده می شود، اذهان به سمت برخی حواشی مدیریتی او می رود که معمولا بخشی جدایی ناپذیر از دوره های مدیریتی او در استقلال بوده و بعضا خودش هم از برخی حواشی چندان بدش نمی آمد؛ علی فتح الله زاده چندین دوره طعم نشستن روی صندلی مدیریت استقلال را چشیده و یکی از حاشیه های دوران پس از او همواره مباحث مالی و بدهی های سنگین استقلال بود و مقطع اخیر هم این سیره را تداوم بخشید تا اینکه نهایتا از سمتش کنار رفت.

آخرین سکانس از حضور فتح الله زاده در استقلال با شرایطی همراه بود که قبلا اتفاق نیفتاده بود. ماجرای طلب استراماچونی، افشاگری های قربان زاده رئیس سابق سازمان خصوصی سازی و پولی که بعضا گفته می شد در زمان مدیریت فتح الله زاده به حساب استرا واریز نشده و نهایتا هم این تیم از آسیا حذف شد. اتفاقاتی که هنوز هم ترکش هایش یقه استقلال را گرفته و این تیم با بدهی های مختلفی دست به یقه است.

با این وجود فتح الله زاده امروز بار دیگر در تلویزیون حاضر شد و همان ادعاهای همیشگی اش را داشت. او همچنان اصرار دارد که منجی استقلال است و کوچک ترین نقشی در حذف آبی ها نداشته؛ نکته اینجاست که بر اساس اعلام قربان زاده، در دوران مدیریت فتح الله زاده، 118 میلیارد به باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی های خارجی از جمله بدهی استراماچونی پرداخت شده اما این رقم صرف این امور نشده تا نهایتا کار به حذف استقلال کشید شد و بدهی های ریز و درشت هم همچنان پا برجا ماند.

شاید بتوان این خرده را از بعضی برنامه های ورزشی تلویزیونی هم گرفت که برای دیده شدن سعی کنند، مجددا بحث های تاحدی به سرانجام رسیده را مجدد پیش بکشند چرا که افراد مختلف، اسناد و مدرکی از بعضی تخلفات رو کرده اند که دیگر برای رد آنها باید سند داشت تا ادعا. آنچه در این بین اسف بار تر می نماید، ندیدن و نشنیدن  حکم محکمه ای است که باید این سیره را قطع و بابرخوردهای قاطع، شفاف و علنی، اجازه ندهد کمر فوتبال مملکت و باشگاه بزرگی چون استقلال را بشکند و متخلفان فارغ از نام و عناوین شان دیگر فرصت آزموده شدن را نیابند.

دیدگاه تان را بنویسید