شکایت باشگاه سپاهان از زنوزی

باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه ای خبر از شکایت از مالک باشگاه تراکتور داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جنجال های لیگ برتر فوتبال ایران حالا پیش از شروع مسابقات آغاز شده است. در همین راستا، باشگاه سپاهان صبح روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای در سایت خود خبر از شکایت از محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور داد.

در اطلاعیه باشگاه سپاهان آمده: "به دلیل اظهارات غیرمسئولانه محمدرضا زنوزی مالک تراکتور و بیان تهمت و افترا به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر رقم قرارداد رضا اسدی با این باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد. این باشگاه ضمن رد قاطعانه اعداد اعلام شده توسط مالک تراکتور اعلام می‌کند از وی به دلیل اظهارات خلاف واقعش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد. محمدرضا زنوزی مالک تراکتور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ادعاهایی خلاف واقع و کذب در خصوص قرارداد رضا اسدی با تیم فوتبال سپاهان داشته است. لازم به ذکر است، سیاست قطعی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیگیری مسائل گوناگون از مبادی قانونی است و به سایر فعالان حوزه فوتبال پیشنهاد می‌کند به جای عدد پراکنی خود را در مستطیل سبز نشان دهند و بازی رسانه‌ای را رها کنند."

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در برنامه «فوتبال برتر» تلویزیون اظهار کرد: سقف بودجه ما در قراردادهای‌مان ۱۵ الی ۱۶ میلیارد تومان است. تیم‌های دولتی با پیشنهادهای سنگین، قیمت بازیکنان را بالا می‌برند. یکی از تیم‌ها، ۴ برابر رقم پیشنهادی ما را به یک بازیکن داد.

وی در رابطه با جدایی رضا اسدی از تراکتور گفت: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم ولی او با سپاهان قرارداد ۵۳ میلیاردی بست و قرارداد او برای فصل دوم با سپاهان ۶۰ میلیارد است.

 

دیدگاه تان را بنویسید